12 juli 2016

Trainingen

 

Uw monteur als ambassadeur

U wilt;Succes monteur als ambassadeur
– monteurs die de waarde van de klant kennen?;

– meer omzet genereren?;
– dat uw monteurs beter contact hebben met sales?;
– minder klachten en meer blije klanten?;
– aanbevelingen van klanten?;
– uw monteurs als ambassadeurs?

Aanleiding
Uw monteurs weten alles over uw product en monteren (bijna) feilloos. Maar, uw monteurs zijn bij de klant ook het visitekaartje van uw organisatie. De medewerker die contact heeft met de klant is de schakel tussen de signalen van de klant en de afdeling sales. Klantgericht denken en doen kan leren. De noodzaak om het te doen wordt duidelijk in deze training. De training richt zich op de bewustwording van de monteurs zodat ze doelgericht kunnen sturen in hun eigen gedrag. De waarde van de klant is het uitgangspunt voor de monteur om het morgen nog beter te doen dan vandaag.

Training op de werkplek
Speciaal voor monteurs heeft Peeters Trainingen i.s.m. Spiegel & Reflex de training ‘Monteur als ambassadeur’ opgezet. Een praktische training met weinig theorie en vooral veel doen en ervaren. De training maken wij voor u op maat, passend bij uw monteurs én bij uw organisatie.
Interesse?

Neem vrijblijvend contact met ons op en wie weet zijn uw monteurs binnenkort uw beste ambassadeurs!

Ja, ik doe mee


Klanten Knuffelen

U wilt;training klanten knuffelen
– een “feel good” workshop;

– nog beter leren afstemmen op uw klant;
– nog beter contact met u klant;
– leren begrijpen wat u klant nonverbaal zegt;
– meer (zelf)vertrouwen;
– de beleving van uw klant positief beïnvloeden?

Workshop “klanten knuffen”
In deze workshop ervaar je dat het met aandacht afstemmen op jouw klant jou als ondernemer succesvoller maakt. Het begint bij het lezen van je klant. Wat zie je, wat hoor je en wat voel je? Hoe kom je er vervolgens achter of jouw idee en gevoel over de klant klopt. Leer om af te stemmen op de klantbehoefte. Dans met jouw klant, zonder elkaar op de tenen te staan en wie weet is knuffelen de volgende stap. Zodat je zacht in zijn/ haar oor kunt fluisteren “zullen we het maar doen dan?” Wederkerigheid, vertrouwen en gunnen maken het verschil.
Krijg tips om effectief klantbeleving te beïnvloeden voor een beter resultaat.

Afstemmen
Speciaal voor uw organisatie zal Peeters Trainingen de workshop afstemmen op de deelnemers. Deze workshop is interactief en inspirerend.

Interesse?

Neem vrijblijvend contact met ons op en wie weet, bent u binnenkort een profesionele klantenvriend

Ja, ik doe mee


Training Assertiviteit (ook voor particulieren)

“Jij hebt het in je, zorg dat het eruit mag komen!”assertiviteit duiven peeters

 

Voor wie
Wil je meer gaan staan voor wie jij bent en wat jij vindt? Wil jij je emoties in de hand hebben in plaats van dat de emoties jou belemmeren? Heb je de wens om beter zichtbaar te zijn voor jouw omgeving? Is het durven aangeven van grenzen iets waar je bij een ander jaloers op kan zijn?
Dan is deze training voor jou.

Doelen
– Jij bent je meer bewust van je eigen gedrag en de invloed die je daarmee hebt op anderen.
– Jij kan en durft jezelf te presenteren.
– Jij bent zichtbaar voor je omgeving.
– Jij kan met respect voor jezelf en voor de ander grenzen aangeven.
– Jij hebt meer (zelf)vertrouwen.
– Jij hebt meer grip op jouw emoties.

Opzet en inhoud
Deze training bestaat uit een voorbereidingsopdracht (korte kick-off vragenlijst) en vier dagdelen training. We beginnen met één hele dag, daarna volgen er nog twee losse dagdelen. De tijd tussen de trainingsdagen wordt gebruikt om te kunnen experimenteren met gedrag.

Het programma heeft aandacht voor de volgende onderdelen:
– Wat is assertiviteit?
– Omgaan met macht en onmacht.
– Wie ben ik en wie mag ik zijn?
– Effectief communiceren.
– Invloed op je waarneming.
– Grenzen stellen.

Het geven en ontvangen van kritiek, weerbaarheid, gespreksvaardigheid, onafhankelijk mogen zijn en communiceren vanuit begrip, respect en liefde zijn de uitgangspunten bij de oefeningen en opdrachten.

Maximaal aantal deelnemers per groep is 10.

Trainer
De training zal worden gegeven door Marc Peeters, eigenaar van Peeters Trainingen/Reesponz. Hij heeft als trainer, coach en gedragskundige ruim 19 jaar ervaring in het bedrijfsleven, overheid en de zorg. Naast het geven van de training zal Marc ook als acteur aantrede. (CV)

Investering
€ 250,= inclusief 21% BTW
(all inclusief = koffie, thee, pen, schrijfblok, hand-out, één lunch en certificaat.)

Vragen?
Neem vrijblijvend contact met mij op en wie weet, zien we elkaar binnenkort in de training.

Ja, ik doe mee


Het verhaal van de held (presentatie training)

U wilt;verteller
– boeiend kunnen presenteren;
– verhalen gebruiken om te inspireren, motiveren of informatie over te brengen;
– contact met uw publiek;
– spreken voor een groep zonder angst of spanning die u belemmerd;
– meer (zelf)vertrouwen als presentator/spreker;
– uw eigen talenten gebruiken om authentiek en krachtig te presenteren.

Training “Het verhaal van de held”
Er waren eens twee ondernemers die samen tijdens de vooravond van de winter plannen aan het smeden waren. Nu deden ze dat wel vaker en veelal liep het uit op een matig succesje of het liep met de bekende sisser af.
Maar nu was het anders. Het voelde anders, er zat zo veel energie in dat je het voelde trillen in de lucht, als op een warme zomerdag. Er was een stortvloed aan passie die als een warme deken over dit plan heen lag. Nadat zij jarenlang honderden presentaties hadden gezien en aangehoord, wisten ze wat ze te doen stond. Er was niet zomaar een ideetje ontstaan maar er was een missie geboren die aan alle kanten paste bij hun doelgroep en de tijd waarin zij leefden. De missie luidde “We gaan het verhaal terugbrengen op het podium van de zakelijke markt”. “De passie die we nu voelen voor taal, expressie en emotie gaan we doorgeven en delen.
Zo bedachten zij samen de leukste en meest inspirerende werkvormen die zij maar konden bedenken. Zij gingen op zoek naar een locatie die paste bij hun plannen en zochten mensen die mee wilden doen om het verhaal weer terug te brengen. Mensen met een verhaal maar die nog op zoek waren naar de vorm, of mensen die wilde leren hun verhaal zo goed mogelijk te brengen. Op de dagen dat de verhalen aan elkaar werden verteld was het gezellig en er werd oprecht naar elkaar geluisterd en meegeleefd. Er werd veel geleerd en er werden verbindingen gelegd die tot op de dag van vandaag nieuwe contacten en geld opleveren. Iedereen die mee deed ging rijker weg dan toen ze binnenkwamen. Groep na groep kwam helpen om de missie van het verhaal uit te leven.
Op alle podia in het land groot en klein was het weer leuk en boeiend om mensen te horen en zien. Mensen staken elkaar aan en deelden hun kennis en vaardigheden zodat het weer leuk werd op congressen, conferenties en netwerkbijeenkomsten. Tot op de dag van vandaag zijn de ondernemers bezig om hun missie door te geven en te delen,

en zo leven zij nog lang en gelukkig…

Afstemmen
Speciaal voor uw organisatie zal Peeters Trainingen de training afstemmen op de deelnemers. Deze training is interactief en inspirerend en bestaat uit twee hele dagen

Interesse?
Neem vrijblijvend contact met ons op en wie weet, presenteert u binnenkort eigentijds, authentiek en boeiend met veel plezier.

Ja, ik doe mee